سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ای کمیل! محبت دانش، آیینی است که [خدا [بدان عبادت می شود و آدمی به وسیله آن در زندگی طاعت را و پس از مرگش نام نیک را به دست می آورد . [امام علی علیه السلام]
گزارش عملکرد موسسه - موسسه اندیشه سبزان جوان
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • در یاهو
  • جشن پنج سالگی اندیشه سبزان جوان برگزار شد.

    بعد از تلاش 20 روزه بعضی از اعضای موسسه ، جشن 5 سالگی اندیشه سبزان جوان در محل سالن فرهنگ ، فرهنگ سرای خاوران در روز چهارشنبه مورخ 10 آبان ماه 1385 از ساعت 18 الی 20 با برنامه هایی همچون تلاوت قرآن کریم ، پخش سرود ملی ، قرائت شعر ، سخنرانی دبیر کل محترم موسسه ( خیر مقدم گویی و توضیحاتی در خصوص چگونگی آغاز و تشکیل موسسه ، مسائل مربوط به تشکلها ، مسائلی در خصوص جوانان و.... ) و اجرای نقالی و داستان های تاریخی ، اجرای موسیقی زیبا و محلی از گروه هنری بوشهر و تقدیر از 5 سال زحمت ، فعالیت و تلاش دبیر کل موسسه توسط اعضا برگزار شد.

    لازم به ذکر است ، با توجه به هماهنگی های صورت گرفته با فرهنگ سرای خاوران در خصوص اجرای جشن مذکور، متاسفانه مسئولین فرهنگ سرای مذکور با دخالت ها و سخت گیری های بی مورد باعث بی نظمی و اخلال در نظم برنامه و باعث به تاخیر برگزار شدن برنامه شده که موسسه اندیشه سبزان جوان این عمل نا شایسته را بدون جواب نخواهد گذاشت و شکایت خود را به مدیران عالی رتبه شهری اظهار خواهد نمود.

    لازم به ذکر است مسئول فرهنگی مجموعه مذکور بعداز دریافت چک به مبلغ هشتصد هزار ریال در وجه فرهنگ سرای خاوران به عنوان اجاره بهای سالن اجازه برگزاری برنامه را بعد از نیم ساعت تاخیر صادر نمود و طی اجرای برنامه نیز مداخله نموده و باعث برگزاری سه عنوان از عناوین جشن شدند که ما خواستاریم تا ریاست محترم فرهنگ سرای خاوران جواب قانع کننده ایی به این موسسه اعلام نماید.



    موسسه اندیشه سبزان جوان ::: جمعه 85/8/12::: ساعت 2:32 صبح
    نظرات دیگران: نظر
    موضوعات یادداشت:

    نخستین همایش شهروندان و کد جهانی اخلاق گردشگری

    زمان برگزاری : پنج شنبه مورخ 13/7/85 از ساعت 10-12 فرهنگ سرای پایداری (منطقه 14 تهران)

    همایش مذکور با هدف آشنایی شهروندان با حقوق گردشگری ، حقوق شهروندان کشور میزبان ، وظایف دولت ها در خصوص تامین امنیت برای شهروندان ، اجازه سفر به گردشگران به تمامی مناطق دیدنی و گردشگری ، توسعه و رشد فضاهای گردشگری توسط موسسه اندیشه سبزان جوان با همکاری معاونت فرهنگی و ارتباطات سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری با برنامه های ذیل برگزار شد.

    قرائت قرآن کریم ، پخش سرود ملی کشور ، قرائت دو مقاله مرتبط با موضوع همایش و سخنرانی دبیر کل موسسه و یک کارشناس حوزه گردشگری و پخش کلیپ از مناظر دیدنی کشور

    محمد تمیزکار دبیر کل موسسه اندیشه سبزان جوان و دبیر همایش در سخنرانی خود مباحثی چون نقش جهانگردی در ایجاد تفاهم و احترام متقابل بین مردم و جوامع دیگر ، جهانگردی به عنوان وسیله ایی برای تکامل فردی و گروهی ، اجرای اصول کد جهانی اخلاق گردشگری ، جهانگردی فعالیتی سودمند برای کشورها و جوامع میزبان ، جهانگردی استفاده کننده میراث فرهنگی بشریت و عاملی برای تقویت این میراث را بیان و در خصوص هر کدام از موارد فوق توضیحاتی را ایراد نمودند.

    موسسه در دو سال اخیر با برگزاری همایش های مختلف در زمینه میراث فرهنگی و تورهای گردشگری به آموزش و آگاهی دادن به شهروندان تهرانی اقدام نموده است.



    موسسه اندیشه سبزان جوان ::: دوشنبه 85/7/17::: ساعت 3:22 صبح
    نظرات دیگران: نظر
    موضوعات یادداشت:

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 1
    کل بازدید :119619

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<
    گزارش عملکرد موسسه - موسسه اندیشه سبزان جوان
    موسسه اندیشه سبزان جوان
    موسسه اندیشه سبزان جوان یک سازمان غیر دولتی که از 10 آبان 1380 در منطقه 15 تهران فعالیت خود را آغاز نمود و تا به امروز نیز در زمینه های مختلف فرهنگی ، هنری ، اجنماعی ، آموزشی ، گردشگری ، میراث فرهنگی ، اشتغال و فقر زدایی ، امور خیریه ، مشاوره ، زیست محیطی ، غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان ، مذهبی ، ادبی ، ورزشی و.... فعالیت نموده است. این تشکل مجوز فعالیت خود را در مهر ماه سال 1381 از سازمان ملی جوانان در یافت نموده و در حال حاضر نیز در بیش از 10 منطقه تهران فعالیت می نماید. این موسسه توسط شورای مرکزی 7 نفره که هر دو سال یک بار توسط اعضای مجمع عمومی موسسه انتخاب می شود. محمد تمیزکار دبیر کل موسسه که سه دوره توسط شورای مرکزی موسسه انتخاب و سکاندار اندیشه سبزان جوان می باشد. شعار موسسه : هر جوانی می تواند آینده ایی درخشان داشته باشد.

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    گزارش عملکرد موسسه - موسسه اندیشه سبزان جوان

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<

    >>موسیقی وبلاگ<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>جستجو در وبلاگ<<
    جستجو:

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<