سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] به سخنى که از دهان کسى برآید ، گمان بد بردنت نشاید ، چند که توانى آن را به نیک برگردانى . [نهج البلاغه]
آشنایی با دبیر کل موسسه - موسسه اندیشه سبزان جوان
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • در یاهو
  • دبیر کل موسسه توسط شورای مرکزی برای مدت دو سال و از بین خود اعضای شورا انتخاب می شود.

    با تشکیل اولین شورای مرکزی موسسه در تیر ماه سال ۱۳۸۱ محمد تمیزکار که اعضای هیئت موسس موسسه نیز بوده با کسب تمامی آرا برای مدت دو سال انتخاب گردید.

    با استعفای سه نفر از اعضای شورای مرکزی در اسفند ماه ۱۳۸۲ به پیشنهاد نماینده مجمع عمومی موسسه و تایید اعضای شورای مرکزی جلسه فوق العاده مجمع عمومی سه ماه زودتر برگزار و انتخابات دور دوم شورای مرکزی در پایان فروردین ۱۳۸۳ برگزار شد و پس از انتخاب اعضای جدید شورای مرکزی موسسه مجددا آقای محمد تمیزکار به سمت دبیر کل انتخاب و سکاندار مجدد موسسه اندیشه سبزان جوان شد.

    با پایان مدت زمان دور دوم شورای مرکزی موسسه انتخابات سومین دوره شورای مرکزی در اسفند ماه سال ۱۳۸۴ برگزار گردید و برای سومین بار نیز آقای محمد تمیزکار به سمت دبیر کل موسسه انتخاب گردید.

    محمد تمیزکار متولد سیزدهم خرداد ۱۳۶۳ با مدرک دیپلم علوم انسانی متولد تهران (با اصلییت تهرانی الاصل) عضو هیئت موسس موسسه و هیئت موسس تشکل های دیگر همچون جمعیت جوانان خرداد و جمعیت جوانان دوستدار شهر سالم و در حال حاضر نیز سخنگوی مجمع استان تهران (مجمع ملی جوانان) می باشد.

    اکثر طرح های موسسه توسط محمد تمیزکار طراحی و با پیگیری های او نیز اجرا شده.

    در خصوص برنامه های آینده او نیز می توان به ادامه تحصیل در رشته های علوم سیاسی و مدیریت فرهنگی و روابط عمومی اشاره کرد .

    جهت آشنایی بیشتر با محمد تمیزکار باز می توانید به این وبلاگ و یا به وبلاگ شخصی او به آدرسhttp://www.tamizkar.persianblog.com/ و یا به آدرس دیگر http://www.tamizkar.parsiblog.com/ در هر ماه مراجعه نموده و با او و فعالیت هایش بیشتر آشنا شوید.



    موسسه اندیشه سبزان جوان ::: جمعه 85/7/7::: ساعت 5:49 عصر
    نظرات دیگران: نظر
    موضوعات یادداشت:

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 7
    کل بازدید :119671

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<
    آشنایی با دبیر کل موسسه - موسسه اندیشه سبزان جوان
    موسسه اندیشه سبزان جوان
    موسسه اندیشه سبزان جوان یک سازمان غیر دولتی که از 10 آبان 1380 در منطقه 15 تهران فعالیت خود را آغاز نمود و تا به امروز نیز در زمینه های مختلف فرهنگی ، هنری ، اجنماعی ، آموزشی ، گردشگری ، میراث فرهنگی ، اشتغال و فقر زدایی ، امور خیریه ، مشاوره ، زیست محیطی ، غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان ، مذهبی ، ادبی ، ورزشی و.... فعالیت نموده است. این تشکل مجوز فعالیت خود را در مهر ماه سال 1381 از سازمان ملی جوانان در یافت نموده و در حال حاضر نیز در بیش از 10 منطقه تهران فعالیت می نماید. این موسسه توسط شورای مرکزی 7 نفره که هر دو سال یک بار توسط اعضای مجمع عمومی موسسه انتخاب می شود. محمد تمیزکار دبیر کل موسسه که سه دوره توسط شورای مرکزی موسسه انتخاب و سکاندار اندیشه سبزان جوان می باشد. شعار موسسه : هر جوانی می تواند آینده ایی درخشان داشته باشد.

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    آشنایی با دبیر کل موسسه - موسسه اندیشه سبزان جوان

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<

    >>موسیقی وبلاگ<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>جستجو در وبلاگ<<
    جستجو:

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<